lørdag den 24. oktober 2009

Pizza, pizza, pizza.. :)

Så kom der også et sent indlæg herfra.. Det blev en sen aftensmad i dag, ville ha' den hjemmelavede pizza til at passe med den fantastiske danske film Bussen, med dejlige Dirch.
Kæresten og jeg havde sådan en lyst til hjemmelavet pizza i dag, så jeg fik lavet en god grov pizzadej, og en lækker tomatsauce, ud over det kom vi pepperoni, skinke, ananas, tomat og ost på.
Det er så lige hvordan en dejlig grovdej bliver kreeret.

Og et par billeder af vores endelige resultat. :)


Ellers er min dag gået med en god oprydning i kælderrummet, en tur i kolonihaven og hente æbler, på lossepladsen med skrot, besøg af lillesøster (havde lånt deres bil), kæresten lærer mig desuden også at spille xbox så det har jeg også forsøgt mig på og så er den ellers på blog nu.. så en udemærket lørdag.

I morgen står den på hjemmebagt rugbrød og æbleflæsk af de dejlige æbler fra kolonihaven, måske der også kommer en lille gammeldaws æblekage ud af det, da jeg får et kort besøg af min kusine.

Et billede af de dejlige æbler fra kolonihaven.

1 kommentar:

  1. uhm den pizza ser god ud. kunne man måske få en opskrift på grovdejen? :)
    er dejen mere tung når den er grov, og ser den meget mørk ud? jeg har nemlig en familie som er "alælergiske" overfor alt sundt - og især grove ting, så ville høre om det var muligt at snyde med denne dej ;)

    SvarSlet