onsdag den 21. oktober 2009

Endelig en friaften....

Efter job i dag, tog jeg ned og trænede med en kollega og kæresten, det var dejligt men hårdt, har ikke trænet i over 4 mdr. af ren dovenskab, men nu skal jeg igang igen.
Da jeg så var færdig efter en god time, tog jeg velfortjent 10 minutter i saunaen, og et dejligt bad, derefter en cykeltur på 3 km hjem, for at samle kæresten op, som var taget hjem en ½ time før, så vi endelig kunne komme op og handle, derefter hjem og lave mad, og så fik spist kl. 20,00 mens vi lige kunne se klov på zulu.
Er ellers ikke den store fan af at spise ved tvbordet, men gad simpelthen ikke til at rydde op på soisebordet.
Lejligheden er nemlig ikke lige den jeg har holdt allemest de sidste 2 dage efter nogle lange vagter på job.

I dag skulle vi ha' frisk pasta med grøntsags/kylling"sauce"


Det blev rigtig godt, var såmænd noget jeg lige fandt på, tror jeg vil bruge resten i morgen til en lasagne.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar