fredag den 23. oktober 2009

Bøffer og god vin

Så fik vi lavet lidt god fredags mad herhjemme, det blev gode bøffer, gulerødder, tomater, hjemmelavet bearnaise og kærsten stod for kartoflerne.. Super god mad, med hygge og et glas rødvin.

Kæresten tog en masse billeder så det vil jeg da også lige vise jer.

Et flot opdækket bord, levende lys.. uh, kærestens påfund, et billede af den estragoneddike jeg brugte til bearnaisen,(og lige et godt glas rødvin), saucen da den var færdig med estragon i, saucen før den var lavet og gulerødderne før tomaterne.. mums..

Nå men jeg var jo så heldig at kæresten optog da jeg lavede bearnaisen, så det vil jeg da også ligge ud..

Opskriften ligger under opskrifter.

Nu står resten af aftenen på hygge, chips, talent 09 og god action med dejlige Will Smith i bad boys :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar