søndag den 25. april 2010

Kessler vs froch

I går inviterede vi min kusine og hendes kæreste over til den store kamp mellem kessler og froch, vi havde købt kampen på pay per viev, og syntes da lige vi skulle gi den lidt gas især nu hvor jeg havde købt alle de lækre oste.

Jeg panerede camemberten og stegte den som til den klassiske camembert frit med solbærmarmelade, jeg panerede den 3 gange i æggehvider og rasp, stegte den derefter på en god varm pande med lidt olie.

Her er den samlede tallerken, og for første gang anrettede jeg på mine Royal Copenhagen Sky tallerkener :) øverst kan i se den stegte camembert med solbærsyltetøj, th. manchego, brie, chorizo, parmaskinke, toma piemonte, sort trelleborg, af tilbehør fik vi rucola, soltørede tomater, syltet artiskok, 2 slags oliven og forskellige kiks.

Lige et helhedsbillede af de 4 tallerkener, super lækkert at side og hapse i lige før kampen, til alt dette fik vi en god rødvin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar