mandag den 15. februar 2010

Mine tanker

I dag har ellers været en sjov/mærkelig dag, og travl, stod op kl. 6.30 og satte mig i sofaen til friskbrygget kaffe, kæresten er super til at sørge for den hver morgen, normalt plejer vi at spise havregryn, men havde ikke lige noget mælk så den stod på boller med brie, mums.
Efter det var spist, kom jeg i tøjet fik pakket træningstasken, og afsted på cyklen til job kl. 8.
Da jeg kom på job var det første jeg fik at vide at min ene kollega havde meldt sig syg, så det var ikke lige de arbejdsopgaver jeg havde regnet med at lave, som jeg måtte igang med.
Kl. 9 da min anden kollega skulle møde, fik vi så endnu en besked om at min 3 kollega også havde meldt sig syg allerede søndag aften, øv.. så måtte vi så arbejde noget hurtigere, mandag er altid en travl dag, fordi vi har været alene med opbakningen om søndagen, men dagen er gået over al forventning, jeg havde ellers indstillet mig til overarbejde, men kunne gå som planlagt kl. 14,30 efter middagsmad.
Så stod den på træning i 1 time. hårdt, mega hårdt siger jeg bare, men syntes også jeg gav den gas..
Mødte kæresten på vej ud af centeret, han skulle ind og til og igang.
Derefter måtte jeg op i fakta og handle den mælk vi manglede og fik da også lige købt kaffe på tilbud :)
Hjem og smide en gang vasketøj over, og op og igang med at lave aftensmad, vi fik mærkelig ruskumsnusk af alle de rester jeg kunne finde i køleskabet, ikke et kønt syn, og ikke den bedste kulinariske oplevelse, men kæresten elskede det.. Han er ikke svær at imponere :)

Det var min dag i dag, enormt mærkelig og hurtigt overstået, nu kan jeg endelig slappe af her på bloggen, og gå i seng og se en film kl. 21.

Er jeres mandage nogenlunde lige så hektisk som min??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar