tirsdag den 16. februar 2010

En på opleveren

I dag har vi haft sindsygt travlt på job, og den stod på indisk mad, hvilket jeg ved absolut intet om.. :(
Min mor er heldigvis hjemme fra skolen i Randers, så hun kom og hentede mig på job, hvorefter vi kørte ud i rosengårdscentert for at tale med TDC, hvilket pludseligt blev en meget mærkelig, sjov og akavet oplevelse, jeg citerer medarbejderen der fik sagt en sætning helt forkert.

TDC-mand: NEJ!! I behøver aldrig at komme herind igen.

Nu skal i self. lige høre hvorfor han sagde dette.. Min mor er ikke den skarpeste kniv i skuffen når det handler om telefoni, internet og tv, så hun havde en masse foruroligende spørgsmål, og denne kære mand, som kun er elev, måtte slæbes igennem en masse spørgsmål i 2 timer.
Sætningen kom efter, jeg citerer min mor.

Min mor: "Men skal vi så herind igen, det har jeg simpelthen ikke tid til."

Stakkels fyr han så meget forkert ud i ansigtet da jeg begyndte at fnise/grine over det han havde sagt, vi vidste jo udmærket godt at han ikke mente det på en negativ måde :)
Han var en meget hjælpsom elev, og vi gik da også derfra med "lettede hjerter", et smil på læben og min mors spørgsmål besvaret.
Vi gik videre over til en lille café, Café Victoria hvor vi fik os en lækker sandwich i et meget lækkert brød med emmentaler, chorizo, bagte tomater, agurk, dressing og salat. Til alt dette fik jeg en velfortjent øl.

Så aftensmad får vi ikke her i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar