onsdag den 4. november 2009

Onsdag:)

En álmindelig hverdag på job, blev til et stressende helvede, (undskyld jeg bander) vi havde så travlt i dag, da kl. var 12.00 havde jeg stadig ikke nået andet end at stille vores buffet op, og inden jeg havde set mig om var kl 13.30 hvor jeg havde fri, syntes ikke jeg havde nået noget, så det var en meget mærkelig, kort-lang dag i dag.
Da jeg så havde fri skulle jeg mødes med min søster og købe julegaver, så nu er de næsten i hus, dejligt.
Udover det så tog vi i det nye ikea, det er så stort, og der var mange mennesker men stod slet ikke i kø ved nogle af kasserne, snakkede med en ansat og fortalte at de har ansat 300 nye i personalet til det nye derude.. Det er jo vanvittigt, og det er stort..
Nå, det var lidt om min dag i dag, her kommer billederne af det vi har præsteret under vores stress i dag.Det er hakkebøffer på bløde løg med ristet skinke og spejlæg, flødekartofler, brocolisalat, bagte tomater med pesto og italiensk æggeret bestående af: kartoffelmos med ost og spinat, herpå lagt parmaskine og kogte æg. Vi lavede dog om på opskriften, så den originale opsrift kan i se under opskrifter.
Til aften efter min travle dag kom jeg hjem og fik lavet ganske almindelig spaghettig med kødsauce. mums. Vi har så stadig min søster på besøg og kærestens bror, de har lejet film, så der kommer ikke mere herfra i dag.
Ha' en god aften..:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar