søndag den 22. november 2009

Julefrokost

I går Lørdag var vi til julefrokost med familien og fik da lige snuppet et par hurtige billeder af noget af maden.Der var: 3 slags sild, marineret hvide, marineret røde og karrysild, rejer med mayonaise, lun fiskefilet med remoulade, æg og tomat, sylte med rødbeder og sennep, flæskesteg, frikadeller med rødkål, tarteletter med høns i asparges, æbleflæsk, lun leverpostej med champignon og bacon, rigtig godt rugbrød og efter dette dejligt ostebord med brie, skæreost, blåskimmel, små smøreoste og masser af kiks, franskbrød, vindruer og mandariner.
Til dette store udvalg af mad var der jo også spækket med øl og snaps. mums siger jeg bare.

Julefrokosten blev holdt i en lille by det hedder Flemming nær Horsens, og jeg havde vundet nøglerne til bilen så jeg var pinlig ædru hele aftenen, men det har nu også sin charme, og jeg har det jo så heldigvis bare godt i dag.

Vi har også fået det sidste smuds af vægene, været på frokostrestaurant og spise italiensk, pizza og pasta, ryddet op og vasket tøj, så nu er min søndag gået og jeg nyder at kunne ligge i et opryddet soveværelse (hvor vi jo nærmest bor lige nu pga. køkkennedrivningen støver) og blogge og senere se en god film med kæresten.

Det var så lige de indlæg herfra. Så nu må min dårlige samvittighed godt gå væk mhs. til de manglende indlæg på min blog.

Rigtig god søndag herfra :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar