tirsdag den 3. november 2009

Mandag :)

Hey derude.. jeg er en dag bagefter, så skylder jer et billede fra i går, og det kommer i dag. Jeg tog i biffen med kæresten i går og så nådeløs hævn med jamie foxx, super god film, kan helt sikkert anbefales, den er så autentisk at man næsten tænker på om ikke dte kunne ske i virkeligheden.. :)

Desuden er jeg begyndt at træne igen, 3 gange om ugen er mit mål at komme op på, så jeg kan tabe nogle af alle de ekstra kilo der er kommet på bagen ;)

Nu kan i nok ikke vente mere så her er et af gårsdagens dagens ret :)
Det er kalveyderlår, svampesauce, ovnstegte bådkartofler, smørdampet broccoli, blomkål og porre, samt en tun salat med rødløg, drueagurker, æg og blandet salat.
Det var helt sikkert en hitter :)

Til aften gik vi et smut på Jensens, falder jo i engang i mellem, og må indrømme at det er et godt tilbud det der bøf og bio de har i rosengårdscentret, vi startede med en rejecoktail med brød og derefter fik jeg en favoritbøf, med braskartofler, favoritsauce og en halv bagt tomat. Jeg blev dejligt overrasket over at jeg fik den dejligt rosa min bøf, som jeg havde bedt om fra starten.
Som i kan se mangler der et billede af min bøf, men jeg må indrømme at jeg glemte at tage det. var nemlig så sulten at jeg skyndte mig at spise det.. ups.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar