søndag den 7. marts 2010

Tid til bloggen

Jeg har været lidt utilregnelig her på det sidste med at få noget ind på bloggen, jeg arbejdede i sidste uge 3 langvagter, var i randers i tirsdags og havde kun torsdag hjemme til afslapning, så har slet ikke fundet tid til bloggen.

I fredags kom jeg hjem kl 21.20 efter job, så lavede ingen mad, i går var kæresten og jeg inde og spise på den rest. jeg er udlært fra Restaurant Kvægtorvet og det var super lækker mad, lavet på et italiensk tema.

Vi fik:
1 ret: hjemmelavet pasta med estragonblade, ristet kammusling, skummende sauce på fond, og sølvbedeblade.
2 ret: en hel artiskok stegt sprød, med oliven, hvidløg, basilikumspesto, basilikumskarse, små dryp af mayo.
3 ret: 3 slags okse, stegt ryg, stegt slag og braiseret ... (vinen begyndte at påvirke huskeevnen.) dertil en polenta med salvie, sauce fra braiserretten, og en bitter salat jeg ikke kender.
4 ret: 3 slags parmasan, frisk fra en ost der kom ind på 42 kg. som har lagret i 24 mdr. på en rucola med balsamico, friturestegt paneret paneret parmesan og den 3 var i glas på en løgkompot med en skum og revet parmesan udover.
4 ret: Bagt citroncreme, med blodgrapeskum, og blodgrapesorbet.

Super lækker menu med fantastiske vine, og jeg undskylder på forhånd hvis jeg har skrevet, noget forkert, men det var sådanne i store træk.

Bagefter var det også lige hjem i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar