søndag den 7. marts 2010

I dag Søndag

I dag, hmm.. jeg har ikke lavet det store og dog, vågnede kl. 8 og blev så liggende i sengen med tv'et kørende på monsterhouse indtil kl. 10 hvor kæresten i mellemtidende havde været ude og kreerer en stor skål cocopops med mælk.
Kastede joggintøj på og kørte den lange vej på 30 km. hjem til mine forældre for at aflevere den bil jeg har haft lånt hele ugen, det viste sig så at mine forældre selv havde været i byen og først kom hjem til morgen så de sov stadig, nå ind og vække dem, så min mor kunne køre mig tilbage, (hader offentlig transport) men, men, men de skulle lige have morgenkaffe, og jeg skulle hjælpe dem med at få den anden bil hjem fra festen, så det endte med en massen køren og hilsen på gamle naboer, inden jeg så kunne være hjemme kl. 12.30 igen.
Kæresten var kommet op, jeg fik lavet usund frokost, kogte nudler med pølser og ketchup, ja så klam kan jeg også være, mens vi spiste så vi den gamle Leonardo DiCaprio film Manden med jernmasken, jeg faldt i søvn på sofaen, vågnede en time senere ved at jeg fik på en eller anden måde det ene ben viklet ind i ledningen til computeren, og den fløj på gulvet, heldigvis ingen skade sket 7,9,13...

så har jeg ellers de sidste 2 timer brugt på noget arbejde jeg har taget med hjem.

At sætte orden i samtlige opskrifter fra job tager nok mere end 1 dag..

Hvad tror i..??

Nu sider jeg så her og har endelig fået 2 indlæg ud, og aftensmad det tror jeg ikke vi spiser her i dag, så madbilleder dem må i ha' til gode til forhåbentlig kun i morgen..

God søndag aften derude..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar