torsdag den 18. marts 2010

En tur på væddeløbsbanen

I går tog kæresten og jeg på væddeløbsbanen, det er super sjovt er bare ikke så tit jeg er der mere. Svigerfar havde en travhest der startede i går desværre måtte vi blive skuffede den kom ind på en 6-7 plads. Så en masse tabte penge der.. :( heldigvis er det ikke de vilde penge vi spiller, det er nærmere bare for sjov..
Men fik da lige meldt os til den årlige tur til Halmstad, det er et påskeløb i Sverige, og der er så mange mennesker deroppe, så det er en fantastisk stemning der er, og det er de løb der bliver spillet "millionbeløb" så folk er på hele tiden.. :)

Mhs. til maden, de sidste par dage har den virkelig ikke stået på noget spændende, rugbrødsmader og ristede hotdog i går..
I aften skal vi have stegte artiskokker med risotto, så der bliver lidt at tage billeder af, med mit meget dårlige kamera.

Her senere dvs. om 1 time skal jeg i blodbanken og tappes, er endelig kommet ud af min karantæne, pga de tatoveringer jeg fik lavet. Jeg føler mig altid mere frisk og let efter en tapning.
Er der nogle af jer der er bloddonorer?? hvis ja, hvordan har i det så bagefter??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar