torsdag den 14. januar 2010

Så håber jeg på at være tilbage

Hey derude i det ganske land.. :)

Så har jeg vist snart været væk længe nok fra bloggen, savner at skrive og fortælle og rode med billeder.. jeg har snart mit nye køkken på plads, håber på at lave mad i det 1 gang i morgen, men nu må vi se om der kommer noget i vejen, som gør jeg ikke kan..
krydser finger :)

Jeg vil desuden smide lidt flere opskrifter ud, og lave nogle forskellige forslag til menuer med retter der er lækkert, nemt at lave og til gode lave priser så SU'erne også kan lave 1'ste klasses mad til venner og bekendte..

Håber i fortsat vil blive hængene her på siden, og følge mig i mit forsøg på at blive en fantastisk blogger.. :)

/Heidi

3 kommentarer:

  1. Jubii - flere opskrifter! Det vil jeg glæde mig til. Du har så mange skønne billeder... Opskrifter har jeg savnet lidt!

    Ha en god aften

    Mange hilsner fra Eva

    SvarSlet
  2. Hey Eva :)

    Mange tak, ja, jeg synes også selv den har haltet lidt på dette område, så jeg vil stramme mig lidt an og give lidt mere nyttigt, skriv endelig hvis der er nogle gode råd du mangler, måske jeg kan gi dig nogle, og endelig også hvis du står og mangler en god opskrift..

    Hilsner fra Heidi

    SvarSlet
  3. Tusind tak :-)

    Fortsat god aften

    Eva

    SvarSlet