mandag den 5. juli 2010

Tirsdag på Mallorca

Nå de her indlæg kommer jo ikke ud af sig selv :)
Vi var på marked tirsdag hvor jeg fik dette brød til frokost, det er grillet baguette med karrykylling, korinder, ½ tomat og icebergsalat.
Kæresten fik dette grillet brød med skinke og ost samt lidt oliven.

Til aften fik vi endnu engang dejligt hvidløgsbrød dog uden ost.

Og self. skulle vi smage ægte spansk paella med skaldyr, og hold op hvor blev vi skuffet, risene var ukogte selvom vi havde ventet i 35 min. og det smagte af absolut ingenting. Øv.

Sådan så tallerkenen ud efter tjeneren havde anrette det til os.

1 kommentar:

  1. Meget god opskrift, jeg kan se, at inspirerer dig meget i Middelhavet, jeg invitere dig til at besøge min madlavning blog Valencia (Spanien), hvor du vil finde mange traditionelle opskrifter fra mit hjemland (Middelhavet Valencia).

    htpp :/ / valenciagastronomic.blogspot.com.es

    hilsner fra chefgonin

    SvarSlet