torsdag den 3. december 2009

Endelig tid :)

Så kunne jeg endelig finde tid til at få kigget lidt på bloggen.. jeg er ikke den mest spændende at følge lige i tiden..
Men har da lige et par billeder at dele med jer, fra dagens ret de sidste par dage.Okseteriaki, melonsalat med syltede rødløg og blandede salater, rød karrysuppe, hjemmelavede vegetar forårsruller.
Halve bagte kartofler, bønneburritos, nachos, guagamole, salsa, mangosalat med forårsløg, agurk, rød peberfrugt og feta, laksestykker med dild of citronolie.

Salat med brødcroutons, gedeost og syltede rødløg, toast med champignong a' la' creme, sauterede kartofler, stegt paneret flæsk, lynstegte gulerødder, bønner og fennikel samt persillesauce.

Det var lige lidt menuer fra de seneste par dage.

3 kommentarer:

  1. Heidi nu har du gjort mig totalt sulten og klokken er 1.30 om natten he he. Skal ind og se dine opskrifter imorgen. KNUS

    SvarSlet
  2. Hehe.. mange tak, er dejligt at få faste læsere selvom jeg ikke opdaterer så meget lige for tiden.. :) håber du finder lidt opskrifter du kan bruge, og mangler du noget så skriv endelig.. :)
    Mhv. Heidi

    SvarSlet
  3. Hej Heidi :)
    Jeg kunne godt tænke mig at lave dine vegetar forårsruller men kan desverre ikke finde opskriften, er den her et sted ?
    Mvh Gitte

    SvarSlet